Garantie / Klachten

  1. Home
  2. Garantie / Klachten

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. chocinggood.nl is niet aansprakelijk voor schade of dergelijke die ontstaan zijn door fouten van de klant door verkeerd gebruik. De Chocing Good zal u voldoende adviseren met de juiste aankoop.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chocinggood.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.chocinggood.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 241 reviews.